نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: در میان دشمنان جمهوری اسلامی، آمریکا و رژیم صهیونیستی از خیبث‌ترین دشمنان به شمار می‌روند
یزدفردا:نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: در میان دشمنان جمهوری اسلامی، آمریکا و رژیم صهیونیستی از خیبث‌ترین دشمنان به شمار می‌روند که با توسل به انواع روش‌های موذیانه و کمک سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی برخی کشورهای اروپایی و منطقه سعی در ایجاد فتنه و آشوبگری دارند تا ملت بزرگ ایران را از رسیدن به قله‌های پیشرفت اقتصادی، سیاسی، بین‌المللی، علمی و فرهنگی بازدارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین نوش آبادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 27 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: امروز ملت بزرگ ایران در یک گردنه و پیچ بزرگ تاریخی قرار دارد. بی‌شک عبور از این پیچ به شناخت درست و آگاهی کافی از نقشه راه و صبر و شکیبایی همراه با مقاومت و ایستادگی نیاز دارد.

نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: در میان دشمنان جمهوری اسلامی، آمریکا و رژیم صهیونیستی از خیبث‌ترین دشمنان به شمار می‌روند که با توسل به انواع روش‌های موذیانه و کمک سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی برخی کشورهای اروپایی و منطقه سعی در ایجاد فتنه و آشوبگری دارند تا ملت بزرگ ایران را از رسیدن به قله‌های پیشرفت اقتصادی، سیاسی، بین‌المللی، علمی و فرهنگی بازدارند.

وی اضافه کرد: بدخواهان ملت ایران با دروغگویی و تحریف واقعیت‌ها و شارلاتان‌بازی سعی در ایجاد اغتشاش و قرار دادن مردم در برابر یکدیگر دارند. دشمن با بکارگیری از ابزار رسانه و برخورداری از قدرت امپریالیست سایبری و استبداد رسانه‌ای جهانی و تسلط بر شبکه‌های اجتماعی و حمایت‌های مالی و سیاسی از بنگاه‌های خبری با جمهوری اسلامی وارد جنگ شناختی شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایجاد تردید در اعتقادات و باورها، کاهش حس وفاداری به کشور، بی‌تفاوتی به امنیت ملی و عمومی و تمامیت ارضی، بی‌اعتمادی به حاکمیت، زیر سوال بردن مشروعیت و اعتبار نظام، سست کردن همبستگی ملی از مصادیق این جنگ شناختی است که امروز ملت ایران با آن مواجه شده است.

نوش‌آبادی بیان کرد: شناخت دقیق و کامل اهداف، برنامه‌ها و روش‌ها، ابزارها و ترفندهای دشمن و حس همبستگی و در کنار آن رفتارها و اقدامات خردمندانه و مدبرانه مسئولان و خدمت صادقانه و تلاش شبانه‌روزی برای کاهش آلام و گرفتاری مردم می‌تواند ملت ایران را از این پیچ خطرناک تاریخی عبور دهد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا